Koszyk Twój koszyk jest pusty ...

Producenci

Armacell FeronoFRAPOLFRICOGREELGMitsubishiRotensoTiventoVIVAX

Reklama

Kontakt

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Chmura tagów

Strona główna1 / O firmie

O firmie



 

HURTOWNIA HURT-KLIMA
Tworzymy dobry klimat, byś czuł się komfortowo!

 



 "poznajmy się"

          Jesteśmy samodzielną firmą, z 15 - letnim doświadczeniem w profesjonalnej obsłudze Klienta. Połączenie obu pozwoliło nam na stworzenie zespołu, który z ogromnym zapałem, cierpliwością i wiedzą pomoże Państwu podjąć właściwa decyzję.

Tworzenie dobrego klimatu dla Państwa zaczynamy od efektywnej i zadowalającej Państwa sprzedaży on - line oferowanych przez nas produktów.

 

Właścicielem internetowej hurtowni Hurt Klima jest Mariola Lech,

działająca pod firmą Kontrakt Partner Mariola Lech,

z siedzibą w Sosnowcu, przy ul. Staropogońskiej 88c/55, 41-200 Sosnowiec,

wpisaną do ewidencji przedsiębiorców, prowadzonej przez Prezydenta m. Sosnowiec

pod numerem ewidencyjnym 66607,

nr NIP 644-286-50-94, nr Regon 241951444,

 

adres e-mail: sklep@klimatyzatory.sosnowiec.pl

telefon kontaktowy: 602 196 898

nr kont bankowych: Inteligo nr rachunku 63 1020 5558 0000 8102 3062 5839,

 

 

 "porozmawiajmy o konkretach" - realizacja zamówień 

 

Prosimy o dokładne zapoznanie z opisem produktu.

 

Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu lub (i) adresu e-mail. Realizując Państwa zamówienie czujemy się zobligowani o poinformowaniu Państwa o każdym etapie realizacji tj.

1 - informacja o przyjęciu zamówienia i jego wydrukowaniu;

2 - potwierdzenie zmiany adresu wysyłki;

3 - informacja o zaksięgowaniu Państwa wpłaty;

4 - informacja o wysyłce przesyłki;

5 - pozostałe: opóźnienia w terminie realizacji, niedopłaty, zmiany w stanach magazynowych.

 

Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

Zamówiony towar zostanie dostarczony pod adres wskazany przez Państwa w terminie max do 5 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia lub innym, wskazanym na karcie produktu.

Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (fakturę VAT) oraz niezbędne karty gwarancyjne.

Na Państwa życzenie istnieje możliwość odbioru zakupionego towaru osobiście w siedzibie firmy, po uprzednim uzgodnieniu terminu ze SPRZEDAJĄCYM.

Towar dostarczany jest przez firmę kurierską.

 

 

 "dżentelmeni też rozmawiają o pieniądzach" - płatności 

 

Płatności za towar przyjmujemy w formie:

- przedpłaty na konto bankowe naszej firmy;

- gotówką za pobraniem u kuriera.

 

          Dokonując wpłaty na nasze konto proszę pamiętać, że w tytule wpłaty MUSI znaleźć się numer zamówienia i data zakupu. Brak tych informacji spowoduje umieszczenie wpłaty na liście niezidentyfikowanych a w konsekwencji zatrzymanie transakcji do momentu ustalenia kto jest KUPUJĄCYM.

 

 

"gdy coś pójdzie nie tak"  -  reklamacje i zwroty 

 

W celu zgłoszenia reklamacji proszę skorzystać z e-mail: sklep@klimatyzatory.sosnowiec.pl

Podstawą przyjęcia reklamacji jest dołączenie do reklamowanego towaru dokumentu sprzedaży (paragon lub faktura VAT) łącznie z opisem reklamacji.

Reklamacja rozpatrywana będzie w ciągu 3 dni roboczych, liczonych od daty jej wpłynięcia.

          Nie będą uwzględniane reklamacje, których przedmiotem są wady powstałe w wyniku niewłaściwego albo niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania towaru lub jego konserwacji.

 

          Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni zgodnie z art.10 ww ustawy. Jednocześnie informujemy, że w celu dokonania zwrotu niezbędne jest skontaktowanie się z nami pod nr telefonu 602 196 898 celem ustalenia warunków zwrotu.

Warunkiem przyjęcia zwrotu towaru jest jego odesłanie w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

Należność za prawidłowo zwrócony towar zostanie przelana na konto wskazane przez KUPUJĄCEGO w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania towaru.

 

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

 

Koszty przesyłek wynikłe z błędnej realizacji zamówienia przez nas pokrywamy i za pomyłkę przepraszamy.

Nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku, gdy dane adresowe podane przez KUPUJĄCEGO są błędne lub niepełne oraz gdy przesyłka nie została odebrana przez KUPUJĄCEGO w terminie. Ponowne wysłanie zamówionego towaru jest możliwe dopiero po opłaceniu przez KUPUJĄCEGO kosztów ponownej przesyłki i pokryciu kosztów dostarczenia zwrotu.

 

Życzymy Państwu zadowolenia z zakupów w naszym sklepie.

Zapraszamy do stałej współpracy.

 

Zespół Handlowy Hurt Klima

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Przejdź do strony głównej

Ostatnie aktualności

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl